Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Czasopisma
(1)
Autor
Dorrenbacher Ch
(1)
Kill H.H
(1)
Reinholdt T
(1)
Topp H
(1)
Vescovi S
(1)
Wilckens M
(1)
Zapp K
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Niemcy
(5)
Polska
(1)
Język
nieznany (de)
(3)
niemiecki
(2)
polski
(1)
Temat
Niemcy
(3)
polityka transportowa
(3)
Unia Europejska
(2)
przewozy ładunków
(2)
rozwój
(2)
ruch miejski
(2)
transport kolejowy
(2)
transport miejski
(2)
usługa transportowa
(2)
2011
(1)
Belgia
(1)
DB Cargo
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
OBB
(1)
SNCF
(1)
alians
(1)
bilet miesięczny
(1)
dojazd do pracy
(1)
duże prędkości
(1)
dywersyfikacja
(1)
finansowanie
(1)
fuzja
(1)
infrastruktura transportu
(1)
integracja transportu
(1)
internacjonalizacja
(1)
interoperacyjność
(1)
interwencja państwa
(1)
logistyka
(1)
mobilność
(1)
motoryzacja indywidualna
(1)
ochrona środowiska
(1)
ograniczenie
(1)
operator logistyczny
(1)
organizacja
(1)
państwo-kolej
(1)
polityka kolejowa
(1)
potrzeby przewozowe
(1)
prognoza
(1)
przedsiębiorstwo kolejowe
(1)
reorganizacja
(1)
rower
(1)
ruch rowerowy
(1)
rynek transportowy
(1)
strategia
(1)
system przewozowy piasta i szprycha
(1)
system transportowy
(1)
telepraca
(1)
transport publiczny
(1)
ulga przejazdowa
(1)
współpraca międzynarodowa
(1)
zarządzanie
(1)
6 wyników Filtruj
Czasopismo
W koszyku
R.1, nr 1 (1949)-
Forma i typ
Mies.- Dostawca: SWETS Frankfurt
Artykuł
W koszyku
Verkehrmarkt Europa / K. Zapp. // Internationales Verkehrswesen. - 1999, nr 12, s. 584-586.
Dokument nadrzędny: Internationales Verkehrswesen.
Główne cele transportowe polityki integracyjnej UE. Bariery w infrastrukturze transportowej. Niemiecki program inwestycji infrastrukturalnych do 2002 r. Rola spedycji, logistyki i telematyki w podnoszeniu jakości przewozów. Żegluga śródlądowa wobec zwiększających się potrzeb przewozowych. Problemy finansowania infrastruktury (zob. też "Biul. Inf." nr 3/2000).
Artykuł
W koszyku
Frachthochgeschwindigkeit - eine Idee gewinnt Konturen / M. Wilckens. // Internationales Verkehrswesen. - 1994, nr 9, s.506-512.
Dokument nadrzędny: Internationales Verkehrswesen.
Przewóz towarów kolejami z wysokimi prędkościami może być zastosowany w systemie "Hub and Spoke" (piasta i szprycha). Tutaj pociągi z różnych kierunków spotykają się w centralnym punkcie (np. w porcie lotniczym), gdzie towary są odpowiednio przeładowywane, a następnie pociągi jadą dalej do swego celu lub wracają do stacji początkowej. System "Hub and Spoke" planowany jest we Francji (port lotniczy Charles-De Gaulle) i Niemczech (Frankfurt). (Zob."Biul.Inf.ROI nr11-12/94).
Artykuł
W koszyku
Verkehrspolitische Beurteilung des Modellversuchs "Jobticket" / H.H. Kill, T. Reinholdt. // Internationales Verkehrswesen. - 1994, nr 7-8, s.393-400.
Dokument nadrzędny: Internationales Verkehrswesen.
W wielu miastach Niemiec zostały w ostatnich miesiącach zawarte umowy między zrzeszeniami komunikacyjnymi i pracodawcami, dotyczące udzielania ulgowych biletów miesięcznych. Wprowadzenie tych tzw.: : "jobticket" zostało uznane przez polityków i związki zawodowe jako środek popierający komunikację zbiorowąm mający na celu odciążenie ruchu ulicznego i zmniejszenie ujemnych oddziaływań transportu na środowisko. (Zob."Biul.Inf.ROI" nr11-12/94).
Artykuł
W koszyku
Stadtverkehr im nachsten Jahrzehnt und die Chancen des Fahrrads / H. Topp. // Internationales Verkehrswesen. - 2002, nr 5, s. 216-220.
Dokument nadrzędny: Internationales Verkehrswesen.
Prognozy rozwoju transportu miejskiego w następnym dziesięcioleciu. Transport rowerowy w warunkach wzrostu kosztów transportu samochodowego i szybkiej urbanizacji. Walory i wady transportu rowerowego. Ocena wpływu poszczególnych elementów rozwoju transportu miejskiego na ruch rowerowy (zob. też "Biul. Inf." nr 9/2002).
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Internationales Verkehrswesen.
Charakterystyka tendencji w przewozach towarowych koleją w ostanim 30-leciu. Rola państwa w zarządzaniu kolejami europejskimi (stopnie uzależnienia od państwa). Realizacja dyrektywy UE 91/440 w krajach unijnych. Modele reorganizacji kolei towarowych. Charakterystyka działalności zreorganizowanych przedsiębiorstw kolejowych: B-cargo/ABX, DB Cargo, SNCF Fret, OBB/Rail Cargo Austria (zob. też "Biul. Inf." nr 2/2002).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej